Design


2011-09-12 19:32:51 Allmänt 4 Kommentarer

Det går inte att med ord att tacka gudsonens mamma för den väldigt, väldigt fina designen! Tur att hon är duktig på design för gällande bakning är hon inte riktigt lika duktig, hi hi. Förtvivlat beslöt jag mig för att köpa en tjock receptbok fylld med recept på smarriga bakverk till henne ;) Tack, Tanja för designhjälpen! 

Från och med nu kommer jag att blogga regelbundet, man kan ju inte precis låta bli nu när man har en så fin bloggsida ;) Jag har även en förhoppning om att bloggen ska skapa nya kontakter med människor som bakar och en möjlighet att byta recept, tips etc. 



 


Kommentarer
Tanja

hi hi, nä sur blev jag inte, ett småflin på munnen iallafall och jag erkänner ju också gärna att jag inte är kökets drottning och receptboken som du köpte till mig är flitligt använd för övning inför all lagning / bakning. ;) Och du, så lite .. Är du nöjd så är jag nöjd! Man blir ju glad av att titta in här. :-) Lovely <3 <3

2011-09-12 @ 19:47:08
Elin

Ojoj vad duktig du är på att baka tårtor! Tårtorna ser proffsigt gjorda. De smakar säkert jättegoda också! :-) Kram

2011-09-12 @ 20:26:17
Renée

Åh, vilken fin design du har på din blogg. Men jag är inte förvånad för alla dina bloggar har haft det. Kram på dig o kul att du bloggar igen.

2011-09-12 @ 20:56:29
Emma

Kommer så klart följa din blogg för o få tips och så klart för att du är en otroligt bra vän <3

2011-09-12 @ 21:19:17

Lämna kommentarer här.:

Ditt Namn:
Spara?

E-mail:( Det är bara jag som ser ):

Blogg, hemsida, Url:

Kommentarer:

Trackback