Tårttillverkning pågår


2011-10-05 22:19:27 Allmänt 1 Kommentarer
Just nu håller jag på att göra en tårta till min syster som fyller 19 år imorgon. Var tar alla åren vägen, jag kommer ihåg när hon, med sin blöjdklädda rumpa, tultade runt. Någon känner sig gammal ;) Nåväl, det kommer i alla fall bli en tårta med tårtdekorationer som jag inte har gjort tidigare. Det återstår att se om jag klarar av det ;)

På tal om tårta så har en mamma till sonens klasskompis lämnat in en beställning på tårta till 30 personer. Lite nervöst är det, man vill ju göra riktigt fina tårtor och det blir tre tårtor som jag ska göra till deras släktkalas. Jag har fått många idéer och har nu tre tårtor färdiga i mitt huvud, gäller bara att forma dem precis som jag har tänkt.

Det är både spännande och roligt!

Kommentarer
Fredde

Måste få gratulera till tårtbeställningarna du fått.

Du måste känna dig glad att de kommer med sina beställningar?

Gör du typ schwarszaldtårta? (stavfel kanske)



Kram Fredde

2011-10-06 @ 07:53:50
URL: http://www.freddesvitahem.blogspot.com

Lämna kommentarer här.:

Ditt Namn:
Spara?

E-mail:( Det är bara jag som ser ):

Blogg, hemsida, Url:

Kommentarer:

Trackback