Fars dag tårta


2011-11-27 23:06:25 Allmänt 0 Kommentarer
Återigen är det ett bra tag sen jag var härinne, skärpning kvinna!
För ett tag sen var det ju som alla vet, fars dag och när sonens pappa försvann för lite mer än 9 år sen började vi med "morfars dag" också. Så vi firar både far & morfar, men firar också både mor / mormor på mors dag. Det är mysig tradition även om vi naturligtvis uppskattar dem övriga dagar på året ;)

Jag testade en ny mousse den här gången, nämligen min pappas favorit choklad Toblerone.
Kombinerade tobleronemoussen med en väldigt god vaniljmousse och ljus tårtbotten, det blev grymt gott! Jag som vanligtvis inte tycker om toblerone åt hur mycket som helst ;)


Kommentarer

Lämna kommentarer här.:

Ditt Namn:
Spara?

E-mail:( Det är bara jag som ser ):

Blogg, hemsida, Url:

Kommentarer:

Trackback