Doften av pepparkakor


2011-11-27 23:20:48 Allmänt 0 Kommentarer
Hela helgen har gått i julens tecken, vi städade och pyntade inför första advent. Barnen bakade pepparkakor, vi använde bara halva degen så det blir lite mer pepparkaksbakning under veckan. Det är galet underbart när huset doftar jul! Jag räknar dagarna till vårt jullov börjar, det har varit så mycket på universitetet på sistone så jag ser fram emot lite mer än två veckors ledighet även om jag måste skriva lite uppsats. Det är sovmorgnar och ledig tid med barnen & sambon som jag ser fram emot, liksom julfirandet som i år sker hemma hos oss. Som tur är så är vi lediga två dagar före julafton, då blir det att laga och förbereda julmat. Vad har ni på ert julbord?


Kommentarer

Lämna kommentarer här.:

Ditt Namn:
Spara?

E-mail:( Det är bara jag som ser ):

Blogg, hemsida, Url:

Kommentarer:

Trackback