Biltårta


2011-11-03 06:26:55 Allmänt 2 Kommentarer
Min underbara gudson fyllde två år förra helgen så hela familjen bilade upp till Karlsborg, vi övernattade hos min "svärmor" i Göteborg på ditvägen. Jag hade lovat att göra en bil tårta till gudsonen så jag tog med mig lite saker hemifrån som tex min nya kavel och lite utstickare med mera. Det fungerade alldeles utmärkt att göra tårta på bortaplan. Det var en riktigt rolig tårta att göra, dels för att jag hade sambon och gudsonens mamma som sällskap sent in på kvällen. Dels för att det är en barntårta med bil figurer.




       




Det var härligt att se gudsonens glädje när han såg tårtan.
Barn uppskattar små ting så mycket mer än vad vuxna gör.

Naturligtvis har jag tillåtelse av gudsonens föräldrar att sätta in bilder.
Observera att det är enbart mina bilder, ingen annan har rätt att
ta dem. Var vänlig och respektera detta!

Nu ska jag ta och fundera ut lite idéer till nästa tårta, den här gången
är det en av tolkarna på universitetet som har lämnat in en beställning
på tårta till deras släktkalas.


Kommentarer
stjärnans mamma

Vilka underbara bilder, och tårtan var gudomligt good! Kan tänka oss o äta en sån tårta igen.. riktigt gott! Tack fina du. Massa <3 <3

2011-11-03 @ 10:53:56
Fia

Vilken fin tårta, som du nog redan vet :) Grabben ser verkligen riktigt nöjd ut! :)

2011-11-03 @ 20:59:09
URL: http://edwugo.blogg.se/skafferiet

Lämna kommentarer här.:

Ditt Namn:
Spara?

E-mail:( Det är bara jag som ser ):

Blogg, hemsida, Url:

Kommentarer:

Trackback