Saftiga lussekatter


2011-12-21 23:57:04 Allmänt 1 Kommentarer
För ett par veckor sen bakade vi lussekatter, för min del är det ett måste till lucia och jul!
Mini´s dagiskompis (ja jag vet att det numera heter förskola men dagis låter bättre anser jag) var här på besök så tjejerna fick baka själva. Resultatet blev pyttesmå lussekatter, igelkottar, elefant med mera. Deras fantasier hade inga gränser :) Sen tröttnade de dock efter ett tag så jag fick ta över och baka enorma och saftiga lussekatter som fyllde huset med en underbar doft av jul.

 

Kommentarer
Fia

Ohh, vad jag saknar saffranbullar! Har inte bakat dem i år eftersom min familj inte gillar saffran så mycket :( Men jag har köpt hem några påsar bullar & biscotti som en klass har sålt, så jag får njuta av dem istället. :)



Har sparat receptet på choklad- & jornötskakan, verkar vara god. Älskar att samla ihop olika recept :)

Kramm!

2011-12-22 @ 07:49:24
URL: http://edwugo.blogg.se/skafferiet

Lämna kommentarer här.:

Ditt Namn:
Spara?

E-mail:( Det är bara jag som ser ):

Blogg, hemsida, Url:

Kommentarer:

Trackback