en julig tävling


2011-12-04 22:08:40 Allmänt 1 Kommentarer
Det är roligt att delta i olika tävlingar även om jag inte brukar ha turen på min sida, som mest har jag vunnit 75 kr på triss ;) Otur i spel men tur i kärlek, ja så är det väl ;)




Detta är vad jag tävlar om inne hos Tumadre
En röd sådan skulle matcha vårt juliga kök!

I dagens lucka har du chansen att vinna en Sil-Pin Silikonkavel från Bagaren och Kocken, i valfri färg, värde 499:-. Perfekt nu i juletider då det bakas mycket pepparkakor och lussekatter!


Ytan är belagd med 100% non stick silikon som gör din bakning smidigare och enklare. Kaveln har ergonomiska handtag i kromat stål och är enkel att rengöra med diskmedel och ljummet vatten (får ej läggas i blöt eller köras i diskmaskin!)

Dagens tävlingsuppdrag:
- Dela detta inlägg på antingen din blogg (låna bild och text) eller Facebook (länka till inlägget i din statusrad). Lämna sedan en kommentar under detta inlägg och berätta att du är med och tävlar.

- För en extrachans att vinna: gilla Bagaren och Kocken på Facebook och få samtidigt ta del av nyheter och kampanjer.

- Kom ihåg att ange e-postadress, så att jag kan kontakta dig vid eventuell vinst.

- Tävlingen avslutas 4 december 2011 kl. 23.59. Lycka till!



Kommentarer
Fia

Hoppas du vinner den! :D Jag vann nämligen en energidryck idag via min träningsanläggnings kalender. kul! :D

Men annars har jag alltid otur i spel, men inte i kärlek ;)

kram

2011-12-05 @ 20:27:36
URL: http://edwugo.blogg.se/skafferiet

Lämna kommentarer här.:

Ditt Namn:
Spara?

E-mail:( Det är bara jag som ser ):

Blogg, hemsida, Url:

Kommentarer:

Trackback