Årets sista tårtigt inlägg


2011-12-30 23:41:28 Allmänt 2 Kommentarer
God fortsättning!
Förhoppningsvis har ni haft en riktigt bra och fin jul. Vår jul var riktigt mysig och fin, många julklappar, mycket julmat och julgodis. Mycket kärlek och mys. Nu är det ytterligare ett år till nästa jul, men som bekant går tiden ju fort. Imorgon är det nyårsafton, ett avslut på detta år som för mig och familjen har varit ett bra år med mycket roliga händelser. Bland annat mitt intresse för tårtskapande!

Ett nytt år med nya möjligheter och nya händelser. Nästan som ett oskrivet blad!

Ett riktigt tårtigt år blir det, hoppas jag! En av julklapparna som jag fick innehöll tårtrelaterade produkter och böcker så nu kan jag göra ännu finare tårtor ;) Nej men det var en riktigt bra julklapp, det får mina idéer att flöda något enormt!

Årets sista tårta görs imorgon, en nyårstårta till vår nyårsafton som vi ska ha med våra stora & små vänner.
Men här kommer en bild på jultårtan som vi åt på julafton.



Pepparkaksmousse - vit chokladmousse - saffransgrädde
Locket & dekorationerna gjordes av marsipan.
Ätbart glitter.

 


ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
önskar vi er!



Kommentarer
Fia

Mmm.. Låter som att ni haft en mysjul! DEt hade vi oxå, trots att Edwin är sjuk, men det har varit bra för då har vi verkligen bara slappat :)

Ska bli spännande och hänga ytterligare ett bakår med dej! :) Hoppas du får fler beställningar (säkert!) under året.

Vi hinner nog tyvärr ej ses på tisdag då jag åker ner till Malmö. Blir bara där i 30 min om tåget är i tid... Men kanske en annan gång.

Gott Nytt År på er! kram

2011-12-31 @ 09:31:02
URL: http://edwugo.blogg.se/skafferiet
Emma

Så fin och julig tårta. Tack för fin vänskap detta året gumman. Ska bli roligt o se hur du utvecklar ditt tårtbakande. Du är verkligen duktig på det. Ha en underbar dag och kväll och vem vet kanske ses vi här ute inatt vida nya lekan, om ni är ute då. Peter har köpt en stor raket för o fira att Felicia blir fem. Gott Nytt År till er alla! Kram

2011-12-31 @ 10:42:30

Lämna kommentarer här.:

Ditt Namn:
Spara?

E-mail:( Det är bara jag som ser ):

Blogg, hemsida, Url:

Kommentarer:

Trackback